marți, 23 februarie 2010

Despre evrei şi români


Întreaga sâmbătă mi-am petrecut-o citind "Spectatorul angajat", o serie de interviuri luate de Jean-Louis Missika şi Dominique Wolton, lui Raymond Aron. Datorită lui Raymond Aron am înţeles mai bine liberalismul. Dar nu cartea în sine e obiectul postului şi faptul că Aron a fost evreu. Îmi plac evreii foarte mult!!! (Din motive pe care n-o să le expun aici)

Astăzi, dintr-o joacă pe net, am intrat pe site-ul ăsta. Nu că aş fi avrut vreo revelaţie, dar m-am gândit de la vizualizarea primei paginii: "Prost şi urât popor!!!!" (pentru cine încă n-a înţeles fac referire la români). Nu-mi plac românii, chiar deloc.

Nu-mi place că sunt româncă. Aş fi vrut să fiu evreică.

4 comentarii:

Alexandros spunea...

Nici mie nu-mi plac romanii.Jewish people are just two thousand and something.

Madalina Glavan spunea...

Are vreo relevanta cati sunt?

Alexandros spunea...

Nu, era o expresie pentru a reliefa "the awesomeness".Cand spui ca cineva e fascinant sau ca e 2 thousand and some.

Madalina Glavan spunea...

Am inteles acum. Engleza nu e tocmai punctul meu forte. Din contra, sufar chiar de o aversiune fata de ea.